Friday, January 28, 2011

mamat bangang nama RIZAL

mula-mula tak de idea nk update blog
then tetibe muncul pulak sorang mamat bangang ny
nama dy MOHD RIZAL RISMUN
nama bboy dy LIL'LAZ
dy dari PREDACON SQUADZ

dy ny sume dope
maen flare haram kejadah sume pejam mata jew
hand hop tak yah ckap lar
memang nanges lar orang tgk dy
toprock dy whoo!
kira paling smart lar

apa ag eh nak ckap psal dy ny ?
lupe plak
dalam predacon , dy lar yg paling hensem ( nak termuntah aku taip )
pendek cite , dy yg paling smart lar
dah puas bodek , kutuk timelah

dy ny sume smart
ade satu dua mende je yg dy memang hampeh
dy ny kuat buffering
blur lar pendek cite
orang dah cite sampai kota landon dah
yg dy baru buffering kat malaysia ag
and last but not least
dy ny kuat perasan doe
aku pown tataw mane dy dapat "warisan keperasaan" dy tu
suke sngat perasan aku bite dy
aku pakai baju pink pown dy ckap aku bite
pendek cite
ko pergi jabatan pendaftaran
ko daftar warna pink tu sebagai warna rasmi ko
nnti kalo orang laen pakai kaler pink
ko boleh lar saman dyowg

dan sebelum aku terlupa
dy ny suka sngat carik pasal ngan aku
NAK MAMPUS APE ??
hahahaha
bawak-bawak lar bertaubat yerp encik rizal

sekian terima kasih



No comments:

Post a Comment