Friday, January 21, 2011

audition showdown day 1

today is audition showdown day 1
woke up almost 8 am
siap-siap
then waited for those "ladies" bersiap
setelah setengah jam lebih bersiap
maka bergeraklah kami ke bb
sampai2 , jumpe waney
then lepak with her
g minum sume
THANX WANEY BELANJA AKU
dyowg ambik borang jew
coz they are having an audition tomorrow
setelah lepak2 jap
dyowg pown nak balik
at the same time
my frens from klang arrived
omgss!
muka my fren sedey jew when heard yg saya dah nak balik
sembang-sembang jap
pusing-pusing
naah!!
those "ladies" dah hilang lah
sekali call dah ade kat bawah
dengan hati yg terbakar
blah pergi mencari my frens from klang tuh
sekali mereka buat muka
eh , ckap nak balik
dengan muka slumber saya menjawap
apa boleh buat , org tak ingat , kene tinggallah
mereka pown ckap
oh tak pe lah , boleh lepak
then nak print gmbar
boleh plak bergaduh kat situ
adoiyai , korang ny
namun situasi is under control =PP
setelah selesai semua
maka mereka pown pergilah mendaftar
sekali tak cukup umur daa =PP
kene mintak kebenaran penjaga
selesai semuanya
mereka pown pergilah traning
tinggal beg ngan dyowg
sekali dyowg gerak g tempat laen
tak bwak saya punye beg
adoii
alhamdullilah
Allah tu maha berkuasa
masih terpelihara laptopku dari hilang
panas aty gak coz dyowg tinggal cam tu jew
tapi selagi boleh sabar kan , kita diam je lah
then tnggu lah turn mereka perform
dengan semangat ny record =PP
tapi sayang tak lepas lah ke battle
tapi tertanya gak
aftermix boleh maen freeze
asal dyowg tak maen freeze
selesai shooting video ngan 8tv
saya pown bercakap lar face to face ngan wan , leader aftermix
yg tak boleh blah
dy pown tak dapat jawab soalan saya
kenapa aftermix tak maen freeze
padahal freeze bukan sebarang freeze
freeze atas sume , airchair haram kejadah
lepas tu wan boleh bantai ckap ngan saya
kiteowg tak boleh maen powermove
saya pown dengan serious bajet pro menjawab =PP
kalo tak de powermove , maen footwork pown okay
tgk cam gbc
wan pown wat muke frust ngan saya
boleh pulak mintax saya ajarkan powermove??
ingat saya ny dope macam those "ladies" tu kew??
saya cakap lar
nak maen powermove , dtg lar balakong
mintax ayie ajarkan
pastu wan cakap
bukan sume free
saya pown belasah ckap
alah , sorang maen powermove cukup =PP
tak pown sorang dtg belajar
nnti dy ajar yg laen-laen
wan diam terpikir
kemudian perbincangan kami tamat disitu
aftermix nak pergi makan
yg amirul sebok tarik-tarik saya suwoh ekot g makan
cehh
tapi saya menolak
coz pkir takut tak ada bus nak balik balakong
amirul mara saya rasanya
coz tak ekot dyowg g makan
setelah salam-salam
saya pown bergerak lar balik
jalan kaki ke hang tuah
naek sampai sungai besi
naek bus smpai ktm serdang
and last naek bus ke balakong

the end

No comments:

Post a Comment