Monday, January 17, 2011


aku terluka sangat sebab ko
kenape ko cakap seolah-olah ko tak kenal aku?
padahal aku kenal ko dulu kan
sebab ko , aku rapat dengan dy
ko tak tahu kan
cuba ko tnye dy
sebab ape aku lepak ngan dy ari tu?
sebab AKU TANYA PASAL KO !!
sebab AKU CITE PASAL KO !!
tak pernah terpikir aku nak rapat ngan dy
tapi memandangkan aku lebih rapat ngan dy selaen member-member ko yg laen
for sure lah aku akan cari dy

tapi ko tak akan peduli kan kalo aku gtau ko
aku nak sangat ckap ngan ko
yang aku rindu ko
tapi tak mungkin ko akan dengarkan
sebab ko anggap aku ny stranger
ko tahu tak betape aku menyesal aku pergi lepak ari tu?
ko tak pernah nak ambik tahu kan
ko pikir aku gembira dengan dy
ko tak pernah tahu betapa aku terseksa dengan dy
apa yg buatkan aku bertahan selama ny
adalah sebab aku pikir ko
ko adalah sebab kenape aku belajar bboy
tapi mesti ko ingat aku buat citekan

aku terkilan sangat
ko cakap macam aku ny tak pernah kenal ko
aku tak tahu kenape ko berubah jadi macam ny
apa dah jadi?
dalam seminggu je
segalanya berubah
aku ingatkan tak de pape
tapi makin lama
ko makin jauh
dan akhirnya ko jadi macam ny

ko cakap dengan dy yg aku ny SS
tanya diri ko sendiri
betul ke aku ny SS atau ko pown rasa bende yang sama?
kalo betul aku ny SS
kenape tak dari mula-mula ko jauhkan diri?
macam yang ko buat kat betina tu
kenape ko stay?
dan bile aku rapat dengan dy
ko terus jauhkan diri
kenape?
ko benci ke aku rapat dengan dy?
tapi kenape ?
aku ngan ko kan kawan
kan ko ckap aku ny SS
kenape aku rapat dengan dy bru ko jauhkan diri dari aku?

YA ALLAH !
kenape susah untuk aku lepaskan dia kali ny?
kenape perasaan ini kembali?
YA ALLAH !
bagilah hambamu petunjuk
kuatkanlah hambamu ini

No comments:

Post a Comment