Tuesday, March 29, 2011

okay , now nak cite what happened last night
i am at my fren's house
then tgk syok-syok tgk dy training
tetibe dy ambik paper
saya pown ape ag
angkat kaki , cabut larilah
coz mmg hafal sngat perangai dy nieh
pantang tgk lipas
mesti standby paper nak bunuh lipas tu
then saya sempat tarik dy
tak bagi dy pukul lipas tu
kalo dy pukul lipas tu
comfirm dy akan takut-takutkan saya dengan "mayat" lipas tuh
dah lar anti gyla sama lipas >.<
then dy ckap " kalo lipas tu terbang , lagi bahaya"
saya pown ckap lah "gangster sngat lipas tu nak terbang" 
dy ckap " tak pew , kite tgk je dy terbang nanti"
usha punya usha
lipas tu memanjat sana sini
last-last dy pown mengibarkan sayapnya dan terbang melayang (=.=)
tak boleh blah , lipas tu terbang ikut beep lagu plak tu
then saya dah menyorok dulu dalam bilik
agak lama jugak lipas tu terbang
last-last penerbangan dy terganggu dengan angin yg kuat dari kipas
lalu jatuh ke lantai
kawan saya dengan semangat, membunuh lipas tersebut dengan surat khabar kosmo sambil gelak jahat
lalu dy pown mengangkat lipas tersebut sambil bercakap
"sesiapa yg setuju kite bakor lipas ny , sila angkat tangan mcam saya"
sambil mengibarkan tangannya serupa tangan usop hantu kak limah
lalu mengusung "mayat" lipas tersebut ke dapur
dibakarnya lipas tersebut
ish-ish
anda mmg sangat kejam dengan lipas tersebut ( HAHAHAHAAHHAAH )

No comments:

Post a Comment