Monday, March 7, 2011

aku sayang dia macam family aku sendiri

waney ..
mama angkat aku
mula-mula kami kenal sebagai kawan jew
lame-lame bile dah lepak sama-sama
dia uruskan aku mcam anak dia
ikat rambut aku sume
mula-mula aku just gurau je panggil dia mama
lama-lama nama tu terus melekat
aku slalu lepak ngan dia kat bb
kiteorang rapat sngat sampaikan ade yg ingat kiteorang lesbian (=.='')
samdol betul
hahahahaha
satu hari tgh lepak
tetibe mood aku hilang
sebab rindu kat sorang mamat ny
yang mama pon heran
sumpah tak kava nak nanges tyme tu
sume pandang tyme
tapi dah lama-lama
aku pown dah okay
boleh gelak-gelak cam bodo ag
aku banyak terhutang budi dengan dia
dia bnyak tlg aku
dan dia lar yg paling bnyak support aku
time ada orang sound-sound aku dulu
bile sume salahkan aku
dia still percayakan aku dan back up aku
terharu aku ;')
dia baek gila dengan aku
selalu teman aku kat bb walaupun tengah pokai
cuma aku je ny hah
selalu buat perangai dengan dia
degillah
dan kadang-kadang aku buat kepala sendiri
tak nak lepak dengan mmber-mmber mama
tapi mama still faham aku
mama still sabar dan still layan kerenah aku
thanx mama !


1 comment: